Pán Kollár, kto tu koho nas. al ?

13. marca 2020, Dušan, Nezaradené

 

 

Včera podvečer, v potravinách jedného obchodného reťazca v Trenčianskom kraji som uvidel na vlastné oči PANIKU, a ja som jej tiež podľahol. Verte, dlho som odolával. Zvládanie paniky bolo niekedy súčasťou môjho profesionálneho života a na mojej odolnosti voči tejto potvore veľakrát záviseli aj životy ľudí. No a včera som sa aj ja pridal k davu vystresovaných a neistotou zdecimovaných ľudí. S nákupným vozíkom som manévroval medzi regálmi a napĺňal som ho všetkým tým, čo sa dá v čase núdze zjesť a vypiť, čítajúc pri tom sortiment z lístka, napísaný mojou starostlivou manželkou. Nie nehanbím sa za to. To od nás všetkých nebolo zlyhanie, ani zbytočné škrečkovanie. To bol pud sebazáchovi podporený nedôverou v tých, ktorí túto krajinu riadia, alebo sa ju chystajú riadiť. Pred pokladňou som stretol známeho s naloženým vozíkom až po okraj. Nedokázal som skryť údiv z toho nákladu. Zachytil môj udivený pohľad. Chcel som predísť nepríjemnej situácii a neohrabane som sa ho rýchlo spýtal – Aj Ty Brutus ? No jasné, tým ču.ákom tam hore sa nedá veriť. (hovoril rečou Vášho kmeňa) – Okolo stojaci nakupujúci (vykupujúci) vrátane pokladníčky bez rúška, súhlasne pokyvkávali hlavami. Pán Kollár, prečo keď ste videli, čo sa v súvislosti s Covidom19 deje vo svete, a u nás občania aj zo zahraničia išli do volebných miestností voliť aj Vás, ste okamžite po voľbách so svojimi spoluvíťazmi tento blížiaci sa problém neriešili? Zajtra to bude od volieb 14 dní – inkubačná doba Coronavírusu? Koľko ľudí sa volieb zúčastnilo to viete, koľko z nich je dnes biologická zbraň, to nevie nikto. Kritizujete spoločne s Igorom Matovičom postup súčasnej vlády pri zvládaní pandémie. Pripravujete sa na formálne prevzatie vlády, no mohli ste ju v tomto kontexte prevziať ihneď neformálne a zabodovať tak u občanov SR. Prečo ste nedali dohromady odborníkov z Vašich strán s odborníkmi doteraz vládnucej koalície, aby ste mohli včas a profesionálne zasiahnuť? Prečo ste nespolupracovali? Čo, či kto Vám v tom bránil? Občania Vám už odpovedajú. Tak kto tu má právo byť na.ratý?

 

P.S. Reakcia na video v TV Pravda.

 

https://www.google.com/url?client=internal-element-cse&cx=015970725885247133001:w7ua-ic53cy&q=https://tv.pravda.sk/relacie/spravodajstvo/epizoda/3851-kollar-o-vlade-a-koronaviruse-nas-ali-ma&sa=U&ved=2ahUKEwiXjpH9q5foAhWyoFwKHSLMDY0QFjAAegQIARAB&usg=AOvVaw0sgz9cjwY09ggEjjgH50We