Fašizmus s ľudskou tvárou, alebo táto krajina nie je pre hnedých.  

29. mája 2020, Dušan, Nezaradené

 

Moje rodné Slovensko, čo sa to s Tebou deje? Aké duše tu nadobúdajú ľudskú podobu? Nie nebudem komentovať prejavy súčasných vládnych činiteľov a covidovú tragikomédiu. Zaťal som zuby s predsavzatím, že budem mlčať, nenapíšem v blogovisku aspoň 100 dní ani čiarku. Nie z lenivosti, či z nedostatočného inšpiratívneho materiálu. Vo svojom mentálnom svete som zvýšil úroveň sebakontroly, aby som sa nedal vyprovokovať emóciami a nepourážal som vôkol všetkých, tak ako je to na tomto „ frflanisku“ už pravidlom. V tejto blogerskej  aj debatérskej entite sa skutočne nájdu majstri a odborníci na všetko.  Ak sa niekto v tomto momente urazil a nas.al sa na mňa, tak ma to vskutku aj teší.

Dnes môj systém sebakontroly vyradil z činnosti informačný impulz v podobe správ o“ dobročinnej a humánnej“ činnosti Kotlebovcov, pre ktorú sa ich vodca, predstavte si to, dostal až pred súd. Nie je číslo ako číslo. Matematika a finančníctvo nepochybne s číslami pracuje, bez čísiel by boli opisované pocity a javy bez dôkazov. No sú čísla, ktoré svojou symbolikou usvedčujú ich používateľov z pocitov a túžob, dokonca dokazujú príslušnosti ku skupinám, ktoré majú dôvod takto s číslami žonglovať. Ak použijem literárne hovoriaci jazyk, sú to čísla utopené v krvi miliónov nevinných ľudí, vytiahnuté na svetlo Božie zblúdencami pachtiacimi  vykonávať poriadok sveta po svojom.

Ľutujem dnes tých, ktorí boli takýmito sumami obdarení, a zároveň ich aj chápem. V núdzi, či v nevedomosti človek vykoná všeličo. Pravdepodobne už pochopili, že boli zneužití na prezentáciu tej najzvrhlejšej ideológie, ktorá sa kedy v chorých hlavách na tejto planéte zrodila. Verím, že to pochopí aj drvivá väčšina mojich krajanov a j tých niekoľko tisíc sympatizantov tejto strany. Poznám ich niekoľko, s postupom času priznávajú voľbu zo zúfalstva, či vzdoru. Ale o tom, kto za tú ich voľbu môže napíšem možno nabudúce. Blogeri, diskutujúci, teraz je čas kričať a nedať  zo seba robiť nevedomcov a bláznov. Nech hnedne len pokazené ovocie!

P.S. Prosím nespájajte ma so žiadnou politickou stranou, hnutím a ideológiou.