Ja sa za Matoviča nehanbím.

10. februára 2021, Dušan, Nezaradené

 

Prečo? No nie je ani môj príbuzný, ani kamarát, neplatí za mňa účty a nestará sa o moje spoločenstvo, nech sa hanbí sám. Takto som sa zapojil do debaty s dvoma pánmi stojacimi so mnou v 200 metrovom zástupe v ďalšom celo- semafórovom skríningovom plošnom sexovaní, Pochopiteľne sme boli od seba vzdialení, tak ako nám to nariaďujú vyhlášky aj uznesenia, zohrievali sme sa každý po svojom, niekto podupkávaním, poskakovaním, hromžením alebo ako tí dvaja, hodnotením návštevy nášho pána premiéra v našom, vďaka generálovi M.R. Štefánikovi spriatelenom Francúzsku. Páni verbálne ale aj divokou gestikuláciou vyjadrovali rozhorčenie a jeden z nich to zakončil: „ to je úplne v ri.i, hanbím sa Matoviča, za vládu aj za takéto Slovensko. Ďalšie podrobnosti o hodnotení našich vládnych KORONA bíjcov nebudem zverejňovať, čo ak deti prestanú čumieť do mobilov a začnú čítať blogy, mohlo by to ohroziť ich mravnú výchovu. Aj vy ste sa pobavili na oficiálnej návšteve nášho premiéra vo Francúzsku? Prezident Marcin, prepáčte Macron pred Elyzejským palácom nad ním držal dáždnik a celý bez seba počúval Matovičove štátnické vyjadrenia s frizúrou od dcéry. Čo poviete, asi najlepšie platený komik na svete zo štátnych peňazí. Určite zabodoval aj v diplomatickej a u inej hoch spoločnosti, keď sa v denníku v Le Mond prezentoval svojou nadčasovou  znalosťou medzinárodných politických procesov a bonzovaním na svojho koaličného partnera. V médiách sa už ozvali všelijaké osobnosti našej kultúrnej aj politickej dediny, pohoršujúc sa nad pokračujúcou politickou telenovelou. Ozývajú sa znova aj lovci voličských hlasov sľubujúci ZMENU. Ostražitosť a kritické zmýšľanie musí byť teraz v pohotovosti, inak nás čaká ďalšie Božie dopustenie.

Keď som už spomenul M.R. Štefánika nášho významného politika, generála, astronóma, vynálezcu, okrem iného aj spojovník Slovákov a Francúzov, ktorý sa riadil svojim krédom: „ Ja sa prebijem, lebo sa prebiť chcem“, navrhujem pánovi premiérovi používať tento slogan, ktorý sa môže zapísať do histórie Slovenska: „ Ja sa zhovädím, lebo sa zhovädiť chcem“.