Priznám sa Vám, mám rád vtipné slogany, reklamné spoty a kreatívne myslenie. V predvolebných obdobiach, mimochodom, už som ich zažil požehnane a to nie len na Slovensku, akoby sa profi aj laickí kreatívci pustili do súťaže o najväčší sľubogýč . V niektorých egoprípadoch si objednávateľ – politik zadá, aký má byť vizuálny aj textový obsah napr. na billboarde, a sú aj objednávatelia, ktorí túto odbornú prácu nechajú na kreatívcoch agentúr. My občania, pozorovatelia týchto výtvorov máme potom možnosť posudzovať ich autentičnosť a úprimnosť predostieranú nám v obrazoch ,či v textoch. Človek je veľmi manipulatívna bytosť a súčasne aj vynikajúci objekt manipulácie rôzneho charakteru. Od narodenia až po koniec nášho života sme vystavení manipulačnému smogu a len kvalita a hĺbka nášho poznania rozhoduje, či sa týmto smogom dusíme, alebo dokážeme slobodne dýchať. Dnes, cestou v aute sa mi v jednej zatáčke prihovoril takýto stranícky billboard: „Slušnosť porazí Kočnerovcov“ O pánovi Kočnerovi a jeho kamarátoch z ulice aj z parlamentu som sa z médií dozvedel všeličo, jeho rodinu nepoznám, no tvorca tohto sloganu si asi zodpovedne uvedomil , prečo je potrebné nevynechať z tohto diela jeho príbuzných. Len tak mimochodom, slušnosť ani neslušnosť nikdy neporazili ani neporazia chamtivosť, túžbu po moci, korupciu a akýkoľvek zločin. To slušnosť a slušných ľudí ide z toho poraziť, že tieto javy sú na Slovensku tolerované až do krajnosti. Liek na to je nedať sa uspať dýchaním manipulačného smogu, pozerať politikom a zamestnancom štátu na prsty cez lupu so sto násobným zväčšením a nenechať sa opiť rožkom. Ozaj, mal už niekto z vás opicu z rožka?
Vieš čo je zaujímavé? Píšeš veľmi dobre. ...
Ježišmáriajozef! Už si otravnejší ako úsmev... ...
to sú parafrázovené slová pani prezidentky. ...
O opici z rožkov neviem nič, no vyskytol sa ...
Celá debata | RSS tejto debaty